Om bolaget

För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat.

Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH.

Om tjänsten

Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som norsktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:

Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon.

Orderhantering.

Ansvara för hela reklamationsflödet.

Möjligheter

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Om dig

Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på norska då du kommer att arbeta mot norska kunder.

Kvalifikationer

För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet.

Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg.

Har god systemvana.

Flytande norska, samt svenska och engelska i tal samt skrift.

Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk.

Tillträde, omfattning och anställning

Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Detta är en jobbannons med titeln "Norsktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB" hos företaget Hero AB och publicerades på workey.se den 11 mars 2024 klockan 09:29.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey