Är du den som dina vänner vänder sig till för att få hjälp i olika frågor? Eller den personen som gärna hjälper familjen att förstå olika applikationer på mobilen? Får du energi av att känna "nu har jag verkligen gjort en skillnad i någons liv"?

Vårt erbjudande
Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.

Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!

Om tjänsten
Vi utökar just nu vår kundserviceavdelning i Haparanda där du agerar ansiktet utåt till flera av våra kunder utifrån varierande branscher. Arbetstiderna är varierande och är förlagda mellan 06:00-23:00 måndag-söndag. Din anställning inleds med en introduktion där du får lära känna dina kollegor och utbildas inom dina kommande arbetsuppgifter. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du hantera inkommande kundfrågor inom olika teknikrelaterade ärenden. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera förfrågningar från kunder främst via mail och telefon. Du kommer besvara frågor rörande bland annat fakturor, produkter, leveranser med mer.

Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för kundservice och som gillar att hjälpa andra människor. Att ge bästa möjliga service till kunder är något som motiverar dig i din vardag och du hjälper gärna dina kollegor vid behov. Att lära dig nya uppgifter ser du som något positivt och du bidrar gärna till en bra och trevlig företagskultur. Här får du möjligheten att utveckla din serviceförmåga vilket ger dig goda erfarenheter så därför ser vi även att du är nyfiken till att ta till dig ny information och vill utvecklas i din roll.

Krav för tjänsten är:

-
Gymnasieutbildning

- Talar och skriver flytande svenska och finska

- Har en god datorvana

Anställningsform och kontakt
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi erbjuder behovsanställning för denna tjänst.

Om Responda Group
Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Detta är en jobbannons med titeln "Svensk och finsktalande serviceinriktad person" hos företaget Responda Group AB och publicerades på workey.se den 7 mars 2024 klockan 08:54.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey