Om företaget
Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll

Till denna roll söker vi dig som besitter tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, gärna inom området supply chain och är svensk- samt finsktalande. Detta är ett vikariat på heltid med start omgående, uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet 2024/2025, detta med god chans till förlängning.

I rollen som Orderadministratör kommer du att ingå i ett härligt team på 8 personer där samtliga medarbetare sitter med liknande arbetsuppgifter men med varierande ansvarsområden. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08.00-16.30 med möjlighet till en timmes flextid samt möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter kopplat till orderhantering & EDI-bevakning i SAP

- Säkerställa att varor & information når kunden i enlighet med lagd beställning, avtalade villkor samt uppsatta mål

- Faktura- & reklamationshantering

- Sammanställa & kontrollera leveranser till bolagets kunder

- Leverera högkvalitativ kundservice inom B2B

- Arbetet är främst mot den finska marknaden

Krav

- Mycket god erfarenhet av administrativt arbete

- Goda IT-kunskaper inkluderande MS Office

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal samt skrift

- God kunskap i finska, du ska kunna göra dig förstådd samt ha förståelse för det finska språket.

Meriterande

- Arbetslivserfarenhet av liknande arbete

- Erfarenhet av att arbeta i SAP

- Fördjupad till avancerad kunskap av Excel

- Erfarenhet av arbete i stora logistikflöden

- Erfarenhet av FMCG-branschen och/eller erfarenhet av reglerad verksamhet så som livsmedels- eller läkemedelsindustrin

Personliga egenskaper

Eftersom du kommer spela en viktig roll i gruppen och i bolaget så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du som person besitter en utpräglad samarbetsförmåga och mycket god kommunikationsförmåga. Du är driven, lösningsorienterad och målinriktad men har även förmågan att hantera komplexa och snabbt föränderliga situationer. I och med att du kommer att arbeta med allt från små till stora leveranser och beställningar är det viktigt att du är noggrann samt detaljfokuserad i ditt sätt att arbeta. Utöver detta är du serviceinriktad och levererar alltid högkvalitativ service till bolagets kunder.

Låter detta som dig? Då ser vi verkligen fram emot din ansökan!

Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig fram till årsskiftet 2024/2025.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Placering: Sundbyberg/Solna Business Park

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Detta är en jobbannons med titeln "Finsktalande Orderadministratör till välkänt bolag" hos företaget Clevry Sweden AB och publicerades på workey.se den 1 mars 2024 klockan 16:09.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey