Vill du arbeta i en bred roll där du kombinerar att ge stöd till VD med att driva stora verksamhetsutvecklingsprojekt? Är du initiativtagande, självgående och villig att ta eget ansvar? Bra, för nu letar vi efter en driven och kommunikationsskicklig projektledare till Sundbybergs Stadsnät.

Sundbybergs stad är en av Sveriges mest uppkopplade kommuner och det är Sundbybergs Stadsnät som är det digitala navet som kopplar ihop allt med alla. Sundbybergs Stadsnät leder stadens digitala transformation genom att utveckla och erbjuda innovativa, hållbara och öppna digitala lösningar för samhälle, företag och medborgare. I det öppna Stadsnätet erbjuds tillgång till internet, tv, telefoni och ett utbud av tjänster inom bland annat trygghet och omsorg.

Dina framtida arbetsuppgifter

I rollen som ledningsstöd ingår traditionella administrativa uppgifter såsom att ge stöd och bistå VD i det dagliga arbetet. Du ska också hantera praktiska frågor gällande företagets kontorslokaler. I kombination med de administrativa uppgifterna kommer du att arbeta med olika projekt i syfte att stärka och effektivisera organisationen.

Ett stort fokusområde just nu är att utveckla och säkra Sundbybergs Stadsnäts olika ledningssystem. Du kommer ansvara för att ta fram, införa och kvalitetssäkra processer och rutiner rörande kvalitets- och ledningssystem. Du kommer också ansvara för att ta fram och implementera en framtidssäker rutin för arkivering och dokumentering.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har arbetat i minst 3-5 år med liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av att arbeta nära och stötta en företagsledning. Du har vidare god erfarenhet av projektledning med fokus på att förbättra och optimera en verksamhets kvalitetsprocesser Utöver detta är du en mycket erfaren datoranvändare (speciellt word och excel) och du uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation.

Vem är du?

Du har ett strukturerat arbetssätt, är analytisk och noggrann. Du trivs med att konkretisera problemställningar och effektivt hitta vägar framåt. Du är bra på att kommunicera på ett tydlig och pedagogiskt sätt. Du är flexibel och kan snabbt skifta fokus om prioriteringarna ändras. Du måste också ha bra samarbetsförmåga och vara utåtriktad och drivande. Sist men inte minst är du en lojal och ansvarsfull person.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: Hallonbergens Centrum

Tjänsten är långsiktig och startar som ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till Sundbybergs Stadsnät om båda parter så önskar

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "VD-assistent till Sundbybergs Stadsnät" hos företaget Andara Group AB och publicerades på workey.se den 1 mars 2024 klockan 10:59.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey