Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.
Om tjänsten
Vårt kundserviceteam servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation där du som kundservicemedarbetare kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor
Din bakgrund
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoriahem behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.
Vi ser att du som söker har:
- Arbetslivserfarenhet från olika serviceinriktade yrken
- Goda IT-kunskaper och datorvana
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vi ser det även som meriterande om du har:
- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec
Övrig information
- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö, Västra Hamnen
- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Ansökan
Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Wetterqvist på mail [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan!