Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablicks ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består bland annat av bolagen: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning i Värmland och mer specifikt avdelningen Teknisk Förvaltning.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickforvaltning.se/om-oss/)

Om tjänsten
Upptäck en spännande möjlighet som teknisk förvaltare där ditt huvudansvar är att vårda och stärka våra kundrelationer. I din roll som förvaltare hos oss kommer du får arbeta väldigt självständigt och få chansen att själv påverka din roll och arbetssätt.

En stor del av rollen kommer innebära försäljning, där du bland annat genom de förfrågningar som kommer in, förstår kundernas behov erbjuder lösningar och rådgivning för att säkerställa nöjda
kunder och långsiktiga relationer.

Du kommer ha ett
övergripande ansvar för kundernas tekniska förvaltning och i nära samarbete med
driften säkerställa att vi levererar enligt avtal. En stor del av ditt dagliga arbete kommer också bestå av avtalshantering och omförhandlingar.

Ditt arbete
och prestationer bedöms främst utifrån kundnöjdhet, där din förmåga
att utveckla och stärka ditt kundkonto med merförsäljning spelar en
central roll.

Du kommer vara en drivande faktor
i att aktivt bidra till att bygga upp och utveckla vår verksamhet. Vidare
kommer det att ges stora möjligheter till att vara med och forma din
framtida roll och växa tillsammans med oss.

Dina arbetsuppgifter inkluderar

- Kontinuerlig kundkontakt och uppföljning

- Avtalshantering (både nya avtal och omförhandling av avtal)

- Teknisk rådgivning åt kunderna

- In- och utflyttningsbesiktningar

- Handlägga försäkringsärenden

- Driva mindre fastighetsrelaterade projekt

- I viss mån arbetsledning

Vi söker dig som

- Har minst 3 års av teknisk fastighetsförvaltning, alternativt har du nyligen avslutad utbildning inom fastighetsförvaltning eller byggteknisk utbildning men då även minst 5 års övrig arbetslivserfarenhet i liknande roller.

- Mycket goda kunskaper i svenska, i tal såväl som i skrift.

- Goda erfarenheter i office-paket och god IT-vana.

- Har B-körkort.

För att trivas i rollen tror vi att du som person

- Samarbetar väl med andra. I rollen kommer du att samarbeta både
internt och externt.

- Är driven. Det är viktigt att du är engagerad i ditt arbete och
drivs av utmaningar och att nå bästa möjliga resultat.

- Är serviceinriktad. Servicen mot våra kunder och intressenter är
kärnan i vår verksamhet, därför ställer vi höga krav på
kundbemötandet.

- Är flexibel. I rollen krävs det att du tar ansvar och anpassar din
tid utefter dina uppgifter.

- Är noggrann. Det är viktigt att du är uppmärksam på detaljer då du
även kommer att sitta med administration.

Övrig information

- Placering: Karlstad

- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning

- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt

Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett kort telefonsamtal och två intervjuer.

Detta är en jobbannons med titeln "Teknisk Förvaltare till Karlstad!" hos företaget Bredablick Förvaltning i Sverige AB och publicerades på workey.se den 6 februari 2024 klockan 15:25.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey