Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till kundservice på Fourfield Distribution AB. I denna roll kommer du att arbeta med varierande kundtjänst- och orderuppgifter inom bolagets distributionsverksamhet. Fourfield Distribution AB driver sedan år 1997 en distributionsverksamhet av varumärket Barbour i Skandinavien och Baltikum.

Om företaget:

Fourfield är en växande koncern med kontor och showroom i centrala Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. Med korta beslutsvägar, stark tillväxt och en tydlig teamkänsla är företaget en dynamisk arbetsplats. Förutom distributionsverksamheten finns även Fourfield Retail inom koncernen, som sedan 2014 driver en Premium Outlet i Barkarby och 2018 öppnade Barbours första flaggskeppsbutik i Norden på Kungsgatan 33 i Stockholm.

Koncernen har en omsättning på ca 180 miljoner SEK och befinner sig i en stark tillväxtfas.

För mer information, besök http://www.fourfield.se och http://www.barbour.com.

Om tjänsten:

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att:

- Dagligen arbeta med nordiska återförsäljare via mejl och telefon angående order, leveranser, fakturering, kreditering, reklamationshantering och produktinformation.

- Administrera omköpsordrar via företagets B2B-system.

- Ha löpande kontakt med företagets 3PL-partner (lager) och Barbour i UK.

- Fungera som intern kontaktperson för säljare och egna butiker.

- Ha kontakt med Customer Service-verksamheten (omvaxning och lagning av jackor)

Andra arbetsuppgifter inom koncernbolagen kan förekomma vid behov. Rollen innefattar även att vara backup för kollegor och vara behjälplig med andra arbetsuppgifter inom företaget.

Du kommer att arbeta i ett mindre kundserviceteam där alla dagligen är inloggade på mail och telefon för att erbjuda bästa möjliga service och skapa nöjda kunder.

Fourfield använder affärssystemet Business Central och B2B-systemet Colect.

Kvalifikationer:

Vi söker dig med:

- Minst gymnasial utbildning, gärna inom logistik eller administration.

- Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order och kundtjänst.

- Intresse för modebranschen och erfarenhet inom Retail är meriterande.

- Erfarenhet av olika affärssystem, där kunskap om Microsoft Business Central är en fördel.

- Färdigheter i import och export av data i Excel samt hantering av stora datavolymer.

- God kommunikationsförmåga och flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.

Personliga egenskaper:

Vi söker dig som trivs i en dynamisk och resultatdriven miljö och är:

- En engagerad teamspelare

- Nyfiken och öppen för utveckling

- Prestigelös och flexibel

- Van att hantera flera uppgifter samtidigt och leverera under tidspress

- Lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbetssätt

- En utmärkt kommunikatör med förmåga att samarbeta med olika intressenter

Ansökan:

Om du vill vara en del av Fourfields tillväxtresa och delar vår passion för kundservice, skicka din ansökan och CV till oss.

Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare till teamet hos Fourfield!

- Direktrekrytering

- Tillsättning: omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: mitt i centrala Stockholm

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår konsultchef på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Order- och kundtjänstmedarbetare till Fourfield" hos företaget Andara Group AB och publicerades på workey.se den 6 februari 2024 klockan 09:04.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey