Om tjänsten

I denna roll som Order & Teknisk Supportmedarbetare arbetar du i ett större team som har stort fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper alla i gruppen. I denna roll erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom support och teknik. En gedigen och bra onboarding med stöttande mentorer. Du erbjuds även möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system.

Rollen innefattar 50/50 telefoni och ärendehantering, vilket innebär att du bland annat kommer:

- Hantera beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via både telefon, och som mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet.

- Ge support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler.

- Kontakt med kunder och leverantörer samt hantera uppföljning med kund i olika systemärenden.

- Kontinuerligt bidra till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.

Vi söker dig

Som person sätter du alltid teamet i första hand. First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas därför ha ett stort fokus på kunden och dess behov, och ta ansvar för att belysa utmaningar och förbättringspotential i vardagen.

Vi ser gärna att du även

- Har arbetslivserfarenhet ifrån serviceyrken gärna med telefonen som verktyg

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.

- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.

- Har ett tekniskt intresse.

Meriterande

- Har erfarenhet av teknisk telefonsupport.

Som person är du:

- Serviceminded - Då större delen av rollen innebär kundkontakt.

- Kommunikativ - Då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt.

- Problemlösande - Då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem med och åt kunder.

- Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Introduktionen sker genom att du tilldelas en mentor som kommer finnas nära tillhands i början, innan du börjar arbeta mer självständigt. Kunden sitter i fina lokaler söder om stan och är verksamma inom säkerhetsbranschen.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Detta är en jobbannons med titeln "Order & Teknisk Supportmedarbetare" hos företaget Hero AB och publicerades på workey.se den 30 januari 2024 klockan 17:37.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey