Jag har aldrig varit på en så varm och genuin arbetsplats. Vi har varierande åldrar, vi är både tjejer och killar och blandade kulturer. Vi tar och ger av varandra och vi har olika perspektiv". Så beskriver en av våra kollegor oss som arbetsplats. Hos oss blir du snabbt en del av ditt nya team, du blir mött av ett leende i kontorslandskapet och av vänliga, ambitiösa och nytänkande kollegor.

Om rollen

Personal Loans är en del av Customer Operations på Nordax. Här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi och skapar samtidigt positiva kundupplevelser och affärer. Vårt finska team på Personal Loans arbetar tätt tillsammans och hjälper varandra för att uppnå de uppsatta målen, som både är på team- och individnivå. Som Customer Advisor arbetar du med telefonen i högsta hugg för att svara på framför allt inkommande samtal från våra nuvarande kunder. Du kan hjälpa våra kunder med fakturainformation, att göra låneansökningar, se status på låneansökningar, hantera försäkringar, skaffa tilläggslån och mycket mer. I rollen ingår det också merförsäljning av lån och försäkringar, att hantera vissa utgående samtal samt en viss administration kopplat till samtalen. Idag sker också en stor del av kundkontakten digitalt via chattsystem.

Vi söker dig som:

- Talar och skriver obehindrat på svenska och finska

- Har arbetat inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, resebolag, telefon, försäljning eller liknande på den finska marknaden, resten lär vi dig!

- Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål

För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara:

- Kommunikativ och kundfokuserad

- Flexibel

- Resultatorienterad

- Lösningsorienterad

Utöver detta är det viktigt för oss att du känner igen dig i våra värderingar: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen.

Hos oss kan du förvänta dig:

- En platt organisation med snabba beslutsvägar

- Utvecklingsmöjligheter inom din roll och inom organisationen

- Frihet under ansvar

- Roliga aktiviteter tillsammans med ditt team och kontoret

- En kultur där feedback, coachande ledarskap och gemenskap är viktigt

NOBA är en inkluderande arbetsplats som strävar efter mångfald - vi välkomnar alla sökande oavsett vem du är!

Praktisk information:
Start: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt
Plats: Stockholm, möjlighet till distansarbete finns men vi uppskattar också tid tillsammans på kontoret
Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 7.30-16.00
Fast lön 💰

Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.

Vad händer när du har skickat in din ansökan?
Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sök men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncist som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelsen. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq).

Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare.

Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨

NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

Detta är en jobbannons med titeln "Customer Advisor till Personal Loans Finland" hos företaget NOBA Bank Group AB (publ) och publicerades på workey.se den 30 januari 2024 klockan 11:13.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey