Voicedesk söker en vass och innovativ person som har kunskap inom Power BI och IT-system.

Din huvuduppgift är att samla in data och statistik från olika databaser och sammanställa rapporter som är enkla att tolka. Vår kärnverksamhet är inom kundservice och vi arbetar med olika typer av kunder vilket ger oss möjligheten att arbeta inom varierade arbetsområden.

Du kommer att få insyn och fördjupa dig i kundens behov i relation till data och BI. Det kan exempelvis handla om att prata med användare, skriva rapporter, sätta dig in i hur data lagras, hämta ut den och bygga visualiseringar i ett BI-system. Utöver dessa uppgifter kommer du även att bli en SuperUser och ha tillgång till våra interna system så som CRM, Office365, Dropbox och rekryteringsverktyg etc. Du kommer att ingå i Voicedesk ledningsgrupp och ha ett nära samarbete med vår VD och teamleaders.

Detta är en deltidstjänst där du kommer att arbeta ca 50% där det finns goda möjligheter till en heltidstjänst framöver. Arbetstiderna är måndag till fredag och utförs på vårt fantastiska kontor som är beläget i hjärtat av Malaga/Fuengirola.

Vi söker dig:

- med tidigare erfarenhet av Power BI Tool

- som behärskar engelska eller svenska i tal och skrift flytande

- som är bosatt i Spanien eller som har planer på att flytta hit inom kort.

För att lyckas hos oss behöver du vara en lösningsorienterad person som gillar att arbeta i ett högt tempo. Du behöver ha förmågan att se helheten i ditt arbete men samtidigt vara noggrann med detaljerna. Vi ser gärna att du har en stark vilja att utvecklas och vågar ta egna initiativ.

Låter detta intressant? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Voicedesk are looking for a sharp and innovative person who has knowledge within Power BI and analytics tools.

Your keytask is to collect data and statistic from different databases and compile reports that are easy to interpret. Our core business is within customer service and we work with different types of customers, which gives us a wider insight in various industries.

You will immerse yourself deeply in the customer's needs in relation to data and BI. For example talking to users, writing reports, familiarize yourself with how the data is stored, retrieve it and build visualizations in a BI system. In addition to these task you vill also become a SuperUser and have access to our internal systems like: CRM, Office365, Dropbox and recruitment tools. You will be a part of the management team and work close to our CEO and teamleaders.

This is a part-time job where you will work approximately 50% with the possibility to increase for a full-time job. This position requires work at our office monday to friday and are located in the heart of Malaga/Fuengirola.

We are looking for you:

- with previous experience of Power BI Tool
- who are fluent in professional spoken and written English or Swedish

- who are based in Spain or are determined to move to Spain.

To develop and thrive with us you need to be solution oriented and like to work in a fast pace environment. You also need the ability to see the whole picture in your work but at the same time be careful with the details. We also think you have a strong will to develop and dare to take own initiative.

Does this sound interesting to you? Don't hesitate to send your application today!

Detta är en jobbannons med titeln "Voicedesk söker en innovativ person som har kunskap inom Power BI!" hos företaget Voicedesk i Sverige AB och publicerades på workey.se den 29 januari 2024 klockan 14:25.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey