Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost?
PROTEIN.SE söker nu en extra Proteinbabe i teamet!
Du är effektiv, positiv och sprudlande, har en utmärkt service och älskar utmaningar. Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott!
Arbetsuppgifter
- Kundtjänstens huvudsakliga uppgifter är att hjälpa kunderna via chatt, email och telefon.
- Besvara kunders frågor
- Ge tips och råd
- Hjälpa till att besvara sociala medier och andra omdömen
- Ge feedback och rapportera fel till övriga avdelningar
Din profil
- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i svenska (meriterande är även norska, finska och danska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande
- Du har ett strukturerat arbetssätt, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig.
- Du är snabb på tangenterna
- Gillar kost och träning
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceorienterat yrke
- Arbetssökande, studerande eller har annat deltids-jobb
- Gymnasieexamen
Vi på PROTEIN.SE är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.
Vi erbjuder
- Välkomnande start-up känsla
- Hög utvecklingstakt
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
Upplägg, ansökan och kontakt
- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är en extra vid behov anställning, i dagsläget ser vi någon som kan jobba mellan Måndagar-fredagar dagtid. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta växa inom företaget.
- Placering: Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.
Referenstagning kan förekomma.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
💪🏼Vårt mål är att göra kvinnor starkare! 💪🏼🌸