Har du några års erfarenhet som ekonomiassistent med fokus på kundreskontra? Är du driven och tycker om utmaningar? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Var? Kista
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting

Om vår kund

Vår kund har kontor i Kista där du kommer att sitta tillsammans med ett drivet och motiverande team. Här blir du del av ett internationellt företag med målet att bli en marknadsledande aktör inom sin bransch.

De erbjuder dig

- En entreprenöriell miljö som är både utvecklande och uppskattande

- En fartfylld och varierande roll

- Du kommer få vara med på en tillväxtresa med drivna kollegor med stora ambitioner

- Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget

Om Rollen:

I denna roll kommer ditt fokus att ligga på företagets kundreskontra. Då företaget har många kunder krävs att du uppskattar att ha många bollar i luften samtidigt, samtidigt som du drivs av problemlösning. Då företaget är i snabb tillväxt finns även goda möjligheter att utvecklas med företaget och rollen. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att vara:

- Genomföra betalningar

- Registrering av inbetalningar

- Kontoavstämningar

- Kontering

- Kreditupplysningar

- Påminnelsehantering

- Avtalsfakturering

- Kundvård

Vem är du?

Vi söker dig som är målmedveten och driven samt har en vilja att ständigt utveckla dig själv och den roll du arbetar i. Du uppskattar att lära dig nya saker och samarbetar väl med dina kollegor. Du är kommunikativ och ser motgångar som ett tillfälle att lära, för att hitta nya lösningar och idéer till framtiden.

Utöver detta har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt har några års erfarenhet inom kundreskontra, meriterande om du har erfarenhet från företag med stora flöden. Om du har arbetat i affärssystemet MS Dynamics Navision är även detta meriterande.

Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Detta är en jobbannons med titeln "Driven ekonomiassistent inom kundreskontra" hos företaget Delta Consulting AB och publicerades på workey.se den 22 januari 2024 klockan 14:48.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey