Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt kommersiella fastighetsbestånd består av ca 2500 lokaler/förråd och är geografiskt placerat i hela vårt bestånd från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Nu söker vi en kommersiell förvaltningskoordinator till våra fastighetsbestånd i södra Sverige; region Malmö och region Göteborg. Du kommer utgå från vårt kontor i Malmö, Västra hamnen. Resor inom tjänsten i södra Sverige kommer att förekomma och du kommer även stötta övriga regioner administrativt. Uppdraget är på heltid och tidsbegränsat till 6 månader, med chans till förlängning.

Om tjänsten

Som kommersiell förvaltningskoordinator kommer ditt primära fokus ligga på att inventera våra kommersiella lokaler.. För att kunna axla den här rollen på rätt sätt och trivas med arbetsuppgifterna behöver du som person vara strukturerad, noggrann och uthållig. Ordning och reda är en självklar del i ditt arbete och din förmåga att arbeta fokuserat och se detaljer är helt avgörande i den här tjänsten.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvara för inventering av Victoriahems kommersiella lokaler

- Dokumentation och säkerställande av nuvarande inlagd information i systemen

- Bistå dina kollegor på vår kommersiella uthyrningsavdelning med administrativa uppgifter

Din bakgrund

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom kommersiell fastighetsförvaltning alternativt annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det är meriterande om du har arbetat med kommersiell uthyrning alternativt haft andra administrativa uppgifter inom fastighetsbranschen.

Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Malmö. Resor inom tjänsten förekommer

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår kommersiella uthyrningschef Susanna Collén på mail [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Kommersiell förvaltningskoordinator till Malmö" hos företaget Victoriahem AB och publicerades på workey.se den 22 januari 2024 klockan 08:40.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey