Har du några års erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra och tillgänglig omgående? Lockas du av en bred roll som ekonomiassistent där du dessutom får vara med och stötta chefer med administrativa uppgifter? Då kan detta vara något för dig!

För vår kunds räkning söker vi nu efter en ekonomiassistent där du kommer att få arbeta med främst leverantörsreskontra, löpande bokföring men även hjälpa produktchefer inom företaget med administrativa uppgifter. Detta gäller en konsultrekrytering med start omgående. Du blir under de första 6 månaderna anställd konsult med goda möjligheter till en direkt anställning hos kund. Du utgår från kundens kontor beläget i centrala Stockholm.

Rätt kandidat för tjänsten:

För att vara relevant för uppdraget har du erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra och känner dig trygg med Excel. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och trivs i en bred roll med varierande arbetsuppgifter.

Som person är du positiv, hjälpsam och nyfiken. Du arbetar strukturerat och organiserat och har inga problem att stötta kollegor vid behov. För rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom företaget!

Stämmer detta in på dig och det du söker? Välkommen med din ansökan!
Har du frågor gällande denna möjlighet är du välkommen att höra av dig till ansvarig på Newr - Vendela Ejdenwik, [email protected] eller 070 - 516 92 61

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiassistent till företag inom dagligvaruhandeln!" hos företaget Newr AB och publicerades på workey.se den 11 januari 2024 klockan 13:42.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey