Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven och serviceminded kontorsansvarig till vårt team - kom och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på försäljning, visningar, event och marknadsföring.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

- Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Eskilstuna

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på mail [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Uthyrare till Eskilstuna" hos företaget Victoriahem AB och publicerades på workey.se den 8 januari 2024 klockan 08:55.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey