Som kundsupport är ditt huvudsakliga ansvar att hjälpa våra kunder till en positiv användarupplevelse. Du ingår i ett mindre team som jobbar med support, kundservice och webbpublicering, där vi arbetar agilt och strategiskt för att tillhandahålla en förstklassig supportfunktion till våra kunder. I rollen krävs det att du är serviceinriktad, ansvarstagande samt har en god kommunikationsförmåga.

Typiska arbetsuppgifter:

- Ansvara för hela supportprocessen, från inkommet ärende till levererad lösning.

- Hjälpa/stötta våra kunder till en förstklassig användarupplevelse via mejl och telefon.

- Ansvara för att testa och ge feedback på nya funktioner och inkomna buggar.

- Med stöttning från närmsta chef arbeta med interna projekt för att exempelvis utveckla och förbättra våra supportprocesser samt kommunikation mot våra användare.

- Publicera innehåll på våra webbplatser.

Vad erbjuder vi?

- Bli del av en stabil, trygg verksamhet med en tydlig vision.

- Ett modernt tillväxtbolag med en platt, snabb organisation där vi omfamnar nya idéer.

- Internationellt bolag med kollegor från bland annat USA, Spanien, Frankrike och Tyskland. 🌎

- En rolig arbetsplats där vi kör AWs, spelar pingis, tränar etc. 🤸‍♀️🏓

- Måndagsfrukost, fredagsöl och teambuilding-aktiviteter.

- Friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.

Vem söker vi?

- Du sätter alltid kunden i fokus och det är självklart för dig att alltid ge bästa möjliga service.

- Du är mycket bra på att kommunicera på Svenska och Engelska i tal såväl som skrift.

- Du är flexibel och kan växla mellan olika arbetsuppgifter.

- Du har ett positivt mindset och är lösningsorienterad.

- Du arbetar strukturerat och ansvarstagande även under stress.

- Du är tekniskt lagd, lättlärd och har goda kunskaper inom Microsoft Office.

- Rollen är främst en ‘first line support’, men med goda möjligheter till ökat ansvar och ägandeskap över arbetsprocesser.

Meriterande

- Erfarenhet av arbete service/support sedan tidigare.

- Utbildning inom kommunikation/marknadsföring är ett plus med inte ett krav.

Vilka är Keystone Education Group?

Vi på Keystone Education Group är specialister på digital marknadsföring av kurser och utbildningar. Vi tror på ett livslångt lärande och jobbar med några av Sveriges största utbildare som våra kunder. På vår svenska avdelning är vi ett 60-tal kommunikatörer, marknadsförare och kundansvariga som arbetar med att sammanföra utbildare med elever, studenter och kursdeltagare genom våra svenska utbildningssöktjänster. Några exempel är studentum.se, utbildning.se och gymnasium.se.

Vi tillhandahåller även skräddarsydda utbildningsportaler till företagskunder och din roll är bland annat att hjälpa kunden genom hela processen, från att söka och jämföra utbildningar till att boka och hantera faktureringsflödet.

Keystone Education Group är ett internationellt bolag med omkring 600 medarbetare över hela världen med söktjänster för olika marknader och utbildningsnivå. Vår gemensamma vision är att hjälpa alla i hela världen att hitta sin utbildning.

Vill du vara en del av vår familj?

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev!

Detta är en jobbannons med titeln "Kundsupport" hos företaget Keystone Education Group AB och publicerades på workey.se den 21 december 2023 klockan 21:14.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey