I rollen som Office Manager på Keystone kommer du att vara det första intrycket gentemot kunder, besökare och medarbetare på en av Sveriges kanske härligaste arbetsplatser! Du kommer att utgöra navet i medarbetarnas dagliga arbete där du stöttar oss i service och aktiviteter på kontoret.

Typiska arbetsuppgifter

- Se till att vårt kontor känns välkomnande, representativt och håller hög nivå

- Välkomna besökare till kontoret 💁🏽

- Preppa för måndagsfrukost, fredagsöl och AW 🍩

- Hantera inkommande samtal, post och leveranser

- Planera för större event, såsom sommar-& julfest

- Stötta i administrativa uppgifter inom HR och ekonomi

Vad erbjuder vi?

- Arbeta i ett tillväxtbolag med en platt snabb organisation där det ständigt händer nya spännande grejer.

- STORT utrymme för initiativ och idéer. Vi välkomnar dem! Vi vill ha dem!

- Internationellt bolag med kollegor från alla världens hörn.

- Möjlighet att jobba i en stabil, trygg organisation mot en tydlig vision

- Måndagsfrukost och fredags-öl

- After works, sommar- & julfester

Som en del av Keystone-familjen kommer du att jobba med en ung internationell grupp på Keystone's kontor i Stockholm. Vi är ett gäng som tror på livslångt lärande och utvecklar kontinuerligt våra medarbetare.

Vem söker vi?

- Du är flytande i Svenska och Engelska

- Du har ett par års arbetslivserfarenhet, gärna inom service!

- Du är ansvarstagande och strukturerad i din jobbvardag. Du ser vad som behöver göras och att ta gärna egna initiativ.

- Du tycker om att ge service och att skapa en miljö där våra medarbetare trivs!

Extra härligt om du

- Är en fena på att hitta på och driva roliga aktiviteter för våra medarbetare

- Ett intresse av arbete inom arbetsmiljö eller hållbarhet

Vi tycker det är superviktigt att ha kul på jobbet, så det är såklart ett stort plus om du också gör det!

Vilka är vi på HR avdelningen?
Globalt är vi är ett team på 10 personer som arbetar med Keystone’s alla fantastiska människor och på Stockholmskontoret sitter 4 av oss. Vi tycker att HR är bland det roligaste som finns och vi driver vårt arbete både team- och affärsnära för att på bästa sätt stötta organisationen i det strategiska och operativa arbetet.

Good to know!
Detta är en deltidstjänst på 70% (20h/veckan) stationerad på Karlavägen i Stockholm. Startdatum tänker vi är i januari men där kan vi vara flexibla!

Vill du vara en del av vår familj?
Skicka in din ansökan till oss redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Detta är en jobbannons med titeln "Office Manager på 75%" hos företaget Keystone Education Group AB och publicerades på workey.se den 18 december 2023 klockan 19:07.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey