Om HERO och vårt engagemang

Våra kunder och konsulter väljer oss för att vi håller vad vi lovar och är genuint intresserade av att göra hållbara matchningar som gynnar alla parter. Vi brinner för vårt uppdrag och är både rådgivande och konsultativa i våra kundmöten, allt för att säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats och att bidra med ett mervärde till vår målgrupp. Våra största styrkor är långsiktigt fokus, hög kvalité på service och snabb återkoppling gentemot våra kunder, konsulter och kandidater. Vi är specialister på konsulter och rekrytering inom kompetensområden som Ekonomi, HR, Supply Chain, Marknad, och sälj. Våra rekryterare levererar med enorm känsla för kvalitet och service.

Du som drivs av att göra affärer och som vill bygga långsiktiga affärsrelationer kommer trivas utmärkt hos oss. Har du en ordentlig portion humor och gillar full fart uppåt och framåt samtidigt, då kan det här vara något för dig!

Vi bryr oss också om vår omvärld. Vi har tidigare skänkt över 500 000:- till olika välgörenhetsprojekt och skänker alltid minst en krona vidare från varje arbetad konsulttimme. Vi har kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega.

Rollen som Account Manager hos HERO

Vi har haft en fin utveckling dom senaste åren och ser en ökad efterfrågan på våra tjänster. Vi kommer därför två nya Account Managers till vårt försäljningsteam. Vi hoppas att våra kommande kollegor vill driva fortsatt utveckling och försäljning av våra tjänster mot kund. Vi är en modern säljorganisation som strävar efter att vara nytänkande, digital och flexibel.

Internt arbetar teamet tätt med ett leveransteam som levererar Rekrytering och Bemanningslösningar i världsklass, där du kan känna stolthet och trygghet i vår leverans. Vi är transparenta och affärsmässiga, vilket gör att du som tagit in affären kan känna dig trygg med att dina kollegor inte lämnar något åt slumpen. Tillsättningsgraden ligger på över 90% av de roller vi tar oss an.

Hos oss har du en flexibel och varierande roll med helhetsansvar för din försäljning.

Det innebär bl.a. att:

- Prospektera och kontakta potentiella beställare över telefon, e-mail och LinkedIn

- Boka möten med beslutsfattare

- Behovsanalys av nuvarande kompetensförsörjning och bolagsstruktur

- Skräddarsy och föreslå konsultlösningar alternativt rekryteringar utefter behov

- Bygga nätverk och relationer med beslutsfattare

- CSM arbete och bibehålla starka relationer med befintliga kunder

- Vara med och utveckla säljprocessen i bolaget tillsammans med säljteamet

Vi tror att du vill arbeta självständigt med hela processer, följa upp dina kunder tillsammans med rekryterare och säkerställa att våra kunder älskar att samarbeta med oss!

Som medarbetare på HERO stöttas du av engagerade kollegor och ledare, tydliga mål, samt stor tillit. Vi ser din kompetens, och litar på din inneboende drivkraft att vilja göra en bra insats. Du kan också känna dig trygg med att kunna kombinera arbetsliv, familj och fritid på ett sunt sätt då vi har en kultur som uppmuntrar välmående och balans i livet. Vi är ambitiösa och strävar samtidigt efter välmående medarbetare som har kul på jobbet!

För oss är det självklart att välkomna medarbetares vilja att vara med och utveckla företagets arbetssätt, rutiner och processer. Vi som företag blir mer framgångsrika om vi inkluderar våra medarbetare i utvecklingen!

Kompetensprofil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och redo för nästa steg i karriären, vi ser gärna att du har arbetat självständigt med mötesbokning och vill komma till ett bolag där du få möjligheten att fortsätta utvecklas och utmanas i en rådgivande samt affärsutvecklande miljö. Vi hoppas att du vill vara med på vår tillväxtresa, utvecklas tillsammans med oss och vara högt involverad i att vi fortsätter att leverera toppkvalité.

Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska.

Personlighet och attityd är de viktiga parametrarna hos oss och det är viktigt att du delar våra värderingar och vårt affärstänk, du vill arbeta med hjärtat, och du vill vara med på en tillväxtresa. Vi söker dig som är servicemedveten, kommunikativ, driven och som alltid sätter relationen i fokus. Vår vardag är oavsett roll väldigt affärsnära och vi samarbetar som ett team varpå det är viktigt att du förstår värdet av att vara med och bidra till teamet.

Starkt meriterande

- Branscherfarenhet ifrån rekrytering - bemanningsbranschen

- Mötesbokning och fysiska B2B möten

Omfattning och tillträde

Tjänsten är på heltid, tillträde sker beroende på din tillgänglighet. Vi har i dagsläget ett härligt kontor på Kungsholmen som vi delar med vårt systerbolag Closers, ett kontor med högt i tak och mycket skratt.

Lön och förmåner

- Fast månadslön plus provision

- Friskvård (5000 kr), mobil, laptop

- Flexibla arbetstider

- Pension och försäkringar enligt kollektivavtal

Om rekryteringsprocessen

Vi intervjuar löpande så har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Johan Iggbom på [email protected]

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Detta är en jobbannons med titeln "Account Manager till HERO" hos företaget Hero AB och publicerades på workey.se den 13 december 2023 klockan 16:36.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey