• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

DRIVEN HR- OCH BEMANNINGSSUPPORT TILL BONLIVA

Vi söker dig som har en stark drivkraft att förbättra framtidens vård och omsorg i rollen som HR- och bemanningssupport. Du kommer ha en betydelsefull roll i vårt supportteam och vi tror att du är som oss; lösningsorienterad, förberedd, omtänksam och ansvarsfull. Vi växer i snabb takt och behöver förstärkning pronto - så vi längtar verkligen efter dig!

ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE?

För att trivas hos oss stimuleras du av problemlösning och administrativa uppgifter i högt tempo. Vi tror att du är driven, noggrann, serviceinriktad och bra på strukturera upp ditt arbete. Din kommunikativa förmåga, oavsett om det sker i skrift eller tal, är mycket god. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete, men är samtidigt en naturlig teamplayer. Ett stort plus är om du drivs av att arbeta i en föränderlig miljö där vi alla ständigt strävar efter att förbättra situationen för våra konsulter, medarbetare och samarbetspartners mot en mer jämlik vård och omsorg.

KORT OM ROLLEN

Som HR- och bemanningssupport är du bemanningsenhetens högra hand. Du är spindeln i nätet och bidrar till att våra konsulter får Sveriges bästa service under hela bemanningsprocessen och är ett självklart stöd för bemanningsteamets administration. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

- Löneberäkning
- Hantering av tidrapporter, fakturor, rese- och boendeutlägg
- Förmånsbeskattning
- Upprättande och administrering av kund och konsultavtal
- Stöttning till bemanningsenheten i lön- och avtalsfrågor

Du drivs av att hålla ordning, arbeta efter deadlines, har lätt för både ord och siffror och motiveras av att ge bästa möjliga service.

Så här beskriver vår medarbetare Michell sin roll som HR- och bemanningssupport:

I min roll känner jag mig som en väldigt viktig del av ett team som tillsammans arbetar mot stora gemensamma mål. Det känns som en lyx att få arbeta på ett företag som verkligen bryr sig om sina anställda, oavsett om man jobbar internt eller som konsult. Dagarna är varierande och det är ofta snabba puckar, vilket jag verkligen gillar. Men bäst av allt är företagskulturen och alla härliga kollegor.”

FORMELLA ÖNSKEMÅL

För tjänsten ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete, gärna på ekonomiavdelning. Utbildning inom lön och ekonomi, är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är din personlighet och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård och hälsa.

UTVECKLINGSMÖJLIGHETER

Företaget växer i snabb takt och har bland annat utnämnts till Mästargasell 2019 av Dagens Industri. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person. Bonliva planerar även att starta upp fler verksamheter internationellt inom de närmsta åren. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar.

VAD VI ERBJUDER DIG

Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Vi kommer satsa på dig långsiktigt och vill att du ska utvecklas och växa med oss. Vi arbetar för närvarande nästan uteslutande på distans, men när vi återgår till en normal vardag kommer du tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat ett personalgym, friskvård och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW:s och aktiviteter och det tror vi att du också gör.

OM URVALSPROCESSEN

Tillsättning sker så snart som möjligt och urval sker löpande så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen. Inför anställning tar vi även alltid referenser.

Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid. Tjänstgöringsgrad 100%.

Arbetsform: Tillsvidareanställning med provanställning

Start: Omgående

Plats: Stockholm

OM OSS

Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.

ANSÖKAN OCH KONTAKT

Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.

För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected].

Vi ser fram emot din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Driven HR- och Bemanningssupport till Bonliva" hos företaget Bonliva AB och publicerades på workey.se den 20 januari 2021 klockan 16:31.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey