Om bolaget:

PayAtt AB är företaget som arbetar hårt för att utjämna spelplanen för småföretagare. Dem är fast beslutna att ge dem samma möjligheter och resurser som idag endast är tillgängliga för e-handlare och stora kedjor. Deras unika plattform gör små och medelstora butiker och restauranger mer konkurrenskraftiga genom att effektivt koppla samman fysiska köp med den digitala världen.

PayAtt har skapat ett centraliserat, personligt och användarvänligt lojalitetssystem där kunder nås direkt med relevanta och attraktiva erbjudanden. Deras system bygger på noggrann analys av data, vilket säkerställer att rätt målgrupper får rätt information. Genom detta skapar dom inte bara ökad kundlojalitet utan också betydande ökningar i omsättning för sina kunder.

Om rollen:

Som en viktig del av PayAtt AB får du möjligheten att vara med på företagets spännande resa. Du spelar en avgörande roll i att driva försäljningen från början till slut. Din arbetsdag kommer inkludera allt från att boka möten till att genomföra dem, demonstrera produkter och upprätthålla kundkontakter. Du kommer att vara ansvarig för att prospektera potentiella kunder och kommer att ha stor självständighet i ditt arbete.

I rollen kommer du också arbeta aktivt i deras CRM-system, göra noggranna uppföljningar med dina kunder och vara delaktig i kundvårdsprocessen samt vara med och strukturera detta. Du kommer att vara en viktig länk i att hjälpa kunder att dra nytta av deras innovativa plattform.

Om dig:

Vi letar efter dig som är driven, målinriktad och har en naturlig förmåga att lyssna och förstå kundernas behov. Har erfarenhet inom försäljning eller mötesbokning sedan tidigare och besitter sociala färdigheter och en stark vilja att utvecklas inom försäljning. Vi ser gärna att du är en lagspelare som vill vara en del av PayAtt AB:s spännande tillväxtresa. Är du redo att ta ansvar och har en passion för försäljning samt att arbeta med människor, då är du precis den person vi letar efter.

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av försäljning inom liknande produkter

- Tidigare erfarenhet av försäljning mot butiksägare och krögare etc

Hur söker du?

Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. PayAtt har sitt kontor i superfina lokaler på Södermalm, Stockholm. Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt dock med hänsyn till din uppsägningstid.

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Detta är en jobbannons med titeln "Account Manager till PayAtt" hos företaget Hero AB och publicerades på workey.se den 8 december 2023 klockan 15:54.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey