• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Har du tidigare centraliserat leverantörsreskontran hos ett miljard bolag?
Då har vi ett spännande 7 månaders konsultuppdrag för dig!

Vår kund

Du kommer ansluta till en trevlig ekonomiavdelning. Här finner du ett företag som har stark omtanke för sina kunder och medarbetare. Som konsult hos vår kund blir du en respekterad medarbetare från dag ett. Uppdraget har start omgående med planerat avslut till sista augusti 2021.

Obs! I detta uppdrag är det inte möjligt att gå som underkonsult!

Din profil

Du kommer ha en nyckelroll där du leder och utvecklar processer / rutiner i samband med centralisering och automatisering av leverantörsreskontran hos ett Miljardbolag. Därför är det av vikt att du har tidigare varit delaktig eller lett liknande centraliseringsprojekt hos ett globalt företag i miljardstorlek. Du tycker om att effektivisera processer och har tidigare arbetat med automatiseringslösningar / maskininlärning av redovisning. Som person är du strukturerad, noggrann, kommunikativ och levererar rätt och i tid samt en lagspelare som samarbetar utan friktion med dina kollegor.

Skallkrav:

- Tidigare centraliserat leverantörsreskontran hos ett miljardbolag
- Erfarenhet av RPA och maskininlärning
- Tidigare lett egna utvecklingsprojekt
- Mycket goda kunskaper i SAP
- Flytande engelska, i tal och skrift

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet som leverantörsreskontra chef

Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Detta är en jobbannons med titeln "Leverantörsreskontra Specialist (SAP) för Centraliseringsprojekt i Stock..." hos företaget Delta Consulting AB och publicerades på workey.se den 20 januari 2021 klockan 14:57.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey