• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Är du en strukturerad, engagerad och lösningsorienterad person? Har du goda kunskaper i Excel? Trivs och motiveras du av nya kontakter i ett stundtals högt tempo?
Då kan du vara den person vi söker till tjänsten som digital administratör till Svenska Hem AB -ett genuint företag i en intressant bransch i förändring.

Om Svenska Hem
Svenska Hem är en av Sveriges största möbelkedjor med drygt 25 inredningshus över hela landet. Hos oss samsas välkända varumärken med designklassiker och våra egna kvalitativa möbelserier. Svenska Hem har funnits på marknaden sedan 1960.

Huvudkontoret ligger invid flygplatsen Axamo i Jönköping och i våra 6 200 kvadratmeter stora lokaler finns kontor, utställning, fotostudio och höglager. Här arbetar vi idag med sortiment, marknadsföring, IT, ekonomi och lager för kedjans butiker.

Arbetsuppgifter: 
Som Digital administratör på Svenska Hem är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att samla in, analysera, bearbeta och strukturera data i form av produktinformation och prislistor att föra över till affärssystemet och e-handeln.

Du arbetar självständigt med stort eget ansvar och i nära samarbete med interna produktchefer, butiker och leverantörer kopplat till olika enskilda butiker samt andra externa leverantörer inom Sverige och internationellt. Arbetet utförs främst i Excel och Pyramid samt med data från andra Office program.

Vem är du?
Vi söker dig som har en hög digital mognad samt mycket goda kunskaper i Excel. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av arbete inom administration, projektledning eller liknande arbetsuppgifter Du är en kreativ problemlösare med vana att hantera hinder och utmaningar i arbetet och du uttrycker dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Som person är du engagerad, framåt och lösningsorienterad med en vilja att göra ett bra jobb och driva och utveckla rollen framåt. Du trivs och motiveras av att arbeta i ett periodvis högt tempo. Du är noggrann, snabblärd och strukturerad och en genuin teamspelare som bidrar positivt till en grupp.  Du trivs med frihet under ansvar och att stötta dina kollegor när det behövs. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.

Erfarenhet av affärssystemet Pyramid och utbildning som är relevant för tjänstens innehåll ser vi som meriterande.

Vi erbjuder:
Vi erbjuder en varierad och omväxlande roll med många externa och interna kontakter i ett stabilt företag i en bransch som utvecklas och är under förändring. Arbetsklimatet är familjärt och välkomnande med engagerade kollegor där man arbetar teamorienterat för att stötta och hjälpa varandra och företagets kunder. 

Låter det intressant?
Välkommen att söka tjänsten via http://www.rekryteringshuset.se. Vid frågor eller mer information vänligen kontakta rekryteringskonsult Niklas Lindomborg som nås på 0727-125573 alternativt [email protected]. Vi arbetar löpande i denna rekrytering så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

 

Detta är en jobbannons med titeln "Digital Administratör till Svenska Hem AB" hos företaget Rekryteringshuset i Sverige AB och publicerades på workey.se den 20 januari 2021 klockan 12:24.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey