• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag heltid sosom till en början startar på 50% för att i april gå upp till 100%. Tanken är att tjänsten varar i ca 2,5 år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ledande inom konsulttjänster, digital transformation, teknik och ingenjörstjänster. De eftersträvar hela tiden innovation för att kunna hjälpa deras kunder inom det digitala, plattformar och moln. Idag har företaget 270 000 teammedlemmar i 50 länder.

Arbetsuppgifter:

Vi söker idag en Office Coordinator till vår kund och i rollen som koordinator är din huvudsakliga arbetsuppgift att ge service till företagets besökare och anställda. Rollen som koordinator är en bred roll med många varierande arbetsuppgifter och ansvarsområden. Du ansvarar bland annat för inkommande samtal, tal emot besökare, att lokalerna ser representabla ut och kontakten med leverantörer.

Start den 1 februari med en introduktion på 100% i två veckor. Därefter går tjänsten ner till 50% tom sista mars. From april är tjänsten på 100% löpande framåt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God telefonvana
• Erfarenhet inom service och administration, meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kunskaper inom Microsoft Office

Du har en god social förmåga och är flexibel, serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du inte rädd att hugga i där det behövs. Du kan arbeta självständigt, har förmåga att skapa trivsel för personal och besökare, samt har en god överblick över vad som behöver göras. Att ge högklassig service är en självklarhet för dig och du agerar alltid professionellt i ditt bemötande.

Övrig information:

Start: 1 februari
Plats: Stockholm
Lön:Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: office coordinator, office assistant, service, administration,receptionist, koordinator

Detta är en jobbannons med titeln "Office Coordinator / Receptionist / kontorsassistent" hos företaget Bravura Sverige AB och publicerades på workey.se den 20 januari 2021 klockan 09:14.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey