• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vår kund är ett producerande företag som har kontor i utkanten av Malmö. För dig som pendlar med bil är det en smidig arbetsplats. Detta är en tjänst som ska tillsättas omgående och du kommer arbeta som konsult med din anställning hos SJR inledningsvis, på sikt finns det goda möjligheter till en anställning i företaget.

För att vara relevant för tjänsten har du cirka fem års erfarenhet av operativt inköpsarbete, gärna från producerande bolag som är verksamt inom el branschen. Exempel på arbetsuppgifter är; avrop, leveransbevakning, orderläggning och administration av inköp. Du kommer tillhöra en mindre inköpsavdelning där du i det dagliga arbetet jobbar i ett nära samarbete med dina kollegor. Erfarenhet av arbete i Microsoft Dynamics är meriterande.

För att lyckas i denna tjänst är du nyfiken, positiv och strukturerad. Du tycker om samarbete med dina kollegor men har inget emot eget ansvar och känner dig bekväm och självgående i inköpsprocessen. Du har lätt för att arbeta i system där du kommer med egna förbättrings initiativ för att effektivisera och optimera det dagliga arbetet. För att passa i företagskulturen gillar du högt tempo, förändringar och ser det som en självklarhet att bidra med ett gott humör.

Uppdragstyp: Hyrköp, inledningsvis konsultuppdrag 6-månader

Ort: Malmö

Start: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén på 0704-715912. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-02-12.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel:operativ inköpare

Detta är en jobbannons med titeln "Operativ inköpare med kunskap inom el- och automation, start omgående" hos företaget Sjr In Scandinavia AB och publicerades på workey.se den 20 januari 2021 klockan 08:16.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey