Trivs du i en arbetsroll, där du agerar teknisk support för användare och kollegor? Då kan denna roll passa dig som handen i handsken 🤝

Som 1st line supporttekniker erbjuds du värdefull kunskap inom IT-branschen och möjligheten att bygga din karriär. Ta chansen att utvecklas tillsammans med oss.

OM ROLLEN

- First line support i ett grymt team ute hos en av våra kunder i Malmö

- Arbete i en större företagsmiljö med mycket karriärmöjligheter

- Pedagogiskt hjälpa användare med IT-relaterade problem via telefon, mail och fjärrstyrning

- Registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystem

- Hantering av konton samt felsökning i Windowsmiljö och andra applikationer

- Administration inom b.la. Active Directory, Citrix och Office365

VEM ÄR DU?

Du har ett genuint intresse för teknik, en vilja att utvecklas samt ett driv att hjälpa andra. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Vi ser gärna att du har minst sex månaders erfarenhet inom servicedesk och är utbildad inom IT.

Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

INFORMATION

Plats: Malmö

Befattning: Heltid 100%

Lön: Enligt överenskommelse

LÅTER DET INTRESSANT?

Yay! Ansök redan idag!

Vi ser fram emot din ansökan! ✉️

Detta är en jobbannons med titeln "First line support" hos företaget Tavana IT AB och publicerades på workey.se den 28 november 2023 klockan 13:47.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey