Besitter du den magiska kombon av ett stort teknikintresse och ett starkt kundfokus? Bli en del av vårt snabbväxande och marknadsledande PropTech-bolag med internationella ambitioner!

Om rollen
Med en kontinuerlig tillväxt och en ständigt växande kundbas, söker vi nu dig som vill bidra till att skapa tryggare samhällen och samtidigt dyka ner i ditt intresse för teknik och IT. Här blir du en del av vårt Customer Success team som varje dag samarbetar för att leverera hållbara och effektiva moln-och integrationslösningar inom access för våra kunder. Som vår tekniska och operativa resurs får du möjligheten att jobba nära vår hållbara produkt och ta dig an IT-utmaningar i varierande storlek. Du ansvarar för felsökning, problemlösning och kundkontakt i 2nd line support - allt för att se till att våra kunder kommer i gång och kan jobba smidigt i våra system. Hos oss väntar möjligheten att bidra på vår spännande och utvecklande raketresa när vi fortsätter växa inom PropTech-branschen.

Det här har du med dig:

- Relevant utbildning (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) inom digitala plattformar och teknik

- Tidigare erfarenhet av kundtjänst och 2nd line support 

- Svenska och engelska i tal och skrift

- Ett intresse för tekniska lösningar och vana att snabbt förstå och analysera komplexa frågor och problem

- Kunskap inom minst ett av följande områden: Microsoft SQL, Ärendehanteringsystem, Applikationssupport, Nätverk, Windows server, Integrationer, Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)

Varför Amido?
Med en växande kundstock och en pågående expansion söker vi nu dig som vill ta del av vår familjära kultur med stor transparens och mycket skratt. Präglade av en stark entreprenörsanda, erbjuder vi dig en miljö där vi tillsammans skapar banbrytande passersystemlösningar för fastighetsbranschen. Bland våra kunder finns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare. Balder, Heimstaden, Stena Fastigheter och Vasakronan är några av många fler som vi har förmånen att samarbeta med dagligen. Hos oss väntar inspirerande konferensresor både i Sverige och utomlands, härliga middagar, lunchpromenader och träningspass. Skicka in din ansökan med detsamma - vi ser fram emot att träffa dig!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-15

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Detta är en jobbannons med titeln "Customer Success Tech till Amido // Göteborg" hos företaget Oddwork Sweden AB och publicerades på workey.se den 15 november 2023 klockan 15:29.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey