• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med 24 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!

Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare?
Vill du ha en fot kvar i restaurangbranschen men slippa drifttelefonen 24/7?
Då har vi tjänsten för dig!

Till vårt kontor i centrala Göteborg söker vi nu en Personalansvarig som vill fortsätta utveckla vår verksamhet inom hotellstäd och reception.

Som personalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents.
En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av våra städentreprenader och du kommer därför att arbeta mycket ute på hotellen för att träffa kunder och personal.
Du ansvarar för avdelningens lönsamhet och kvalitet och rapporterar till Driftchef.

RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.

Vilka egenskaper besitter du?

- Gedigen bakgrund från hotellbranschen. Gärna med god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning

- Tidigare erfarenhet som Housekeeping Manager är ett krav, har du varit Hotellchef är det extra meriterande

- Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare

- Trygg, diplomatisk och noggrann

- Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften

- Du har en grundläggande ekonomisk förståelse

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande

Vad erbjuder vi?

- Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak

- Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar

- Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov

- Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning

- Generösa personalförmåner

- Löpande kompetensutveckling

- Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen

Tjänsten är heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.

B körkort är ett krav.

Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?

Detta är en jobbannons med titeln "Personalansvarig Hotell" hos företaget Restaurang Assistans i Skandinavien AB och publicerades på workey.se den 9 november 2023 klockan 12:19.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey