Vi söker en finsktalande Customer Success Specialist som vill arbeta pÄ ett bolag som verkligen gör det lilla extra för bÄde kunder och medarbetare.

Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom bĂ„de svenska och finska och vill bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjĂ€r kĂ€nsla har vi tjĂ€nsten för dig!

Om tjÀnsten

I rollen kommer du tillsammans med flera hÀrliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med mÄnga olika kontaktytor. Du Àr organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrÄgor via telefon, mail och chatt. En annan del av dina arbetsuppgifter Àr översÀttningar samt inköp av diverse förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nÀtet helt enkelt!

Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssÀtt. Vi vill att du ska kÀnna dig trygg och bidra med dina idéer och förbÀttringsförslag - tillsammans har ni kul pÄ jobbet!

Information om företaget

Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och Àr Àn idag en familjÀr koncern som Àr experter pÄ allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén Àr att man mÄste lÀra kÀnna kunden och förstÄ vilka behov de har och hur man bÀst kan hjÀlpa dem. De Àr idag specialister inom flera olika omrÄden för att hjÀlpa dig skapa roligare, mer effektiva och hÄllbara arbetsdagar. LÀs gÀrna mer pÄ hemsidan. (https://rahmqvist.se/hem)

Din profil

För att vÀxa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:

- Minst tre Ă„rs arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
- Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/Ă€rendehanteringssystem
- Kunskaper i ekonomi Àr meriterande

Vi hoppas att du Àr en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjÀnst och Àr flexibel och prestigelös dÄ var dag inte Àr den andra lik. Du levererar alltid service i vÀrldsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga lÄngsiktiga samarbeten med bÄde kunder och kollegor. Du Àr en teamspelare av rang och bÄde ser och stöttar upp dina kollegor samt Àr en fena pÄ att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist pÄ och att du enkelt kan stÀlla om efter nya förutsÀttningar. Utöver det hoppas vi att du Àr en riktig glÀdjespridare som sprider positiv energi pÄ arbetsplatsen!

Praktisk information

Omfattning: Heltid.
Start: OmgÄende.
Arbetstider: 8.00-17.00.
Plats: Lidingö

TjĂ€nsten Ă€r pĂ„ heltid och gĂ€ller en direktrekrytering till Eric Rahmqvist, alla frĂ„gor kring tjĂ€nsten besvaras av Tom pĂ„ The Wofi, 0762 135 006 eller [email protected].

Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjÀnsten kan komma att tillsÀttas omgÄende. DÀrför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lÀra kÀnna just dig

Detta Ă€r en jobbannons med titeln "đŸ‡«đŸ‡ź Finsktalande Customer Success Specialist" hos företaget The Workers Of First Impression AB och publicerades pĂ„ workey.se den 14 januari 2021 klockan 17:31.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey