• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även runt 2 års erfarenhet av GDS och talar flytande svenska? Då har vi den perfekta tjänsten för dig på vårt kontor i Malaga och #jobbjustnu

Vi letar efter erfarna reserådgivare som representerar ett multinationellt företag inom resebranschen.

Som en del av vårt team får du fortlöpande utbildning och feedback för att kunna stärka din karriär inom resebranschen. Vi kommer att erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket.

Projektet är öppet 7 dagar i veckan och teamet kommer att arbeta 8 timmar per dag, 5 dagar per vecka. Denna roll täcker endast NÄTTER och arbetstiden är mellan 2200 och 0800. Det finns även andra arbetspass, om du är intresserad av det kan du nämna det för vår rekryterare vid intervjun.

Denna roll är av stor betydelse eftersom du kommer att vara våra kunders första kontakt när de ringer till oss och du kommer därför att vara ansvarig för att vi ger en kundupplevelse i världsklass. Dina huvuduppgifter är att svara på e-post, meddelanden och telefonsamtal från B2B-kunder runt om i världen och hjälpa kunder att hitta lösningar för att säkerställa att deras bokningar och ombokningar går så smidigt som möjligt.

Som person är vi glada att se att du har en positiv attityd som hjälper dig att hantera kundernas svåra utmaningar. Du har erfarenhet från resebranschen och du kan enkelt göra ett problem till en flexibel lösning. Vi begär att du har minst två års erfarenhet av att arbeta med ett globalt distributionssystem (GDS), helst Amadeus. Det är en fördel om du har erfarenhet av e-biljetter.

Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor. Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald.

Vi erbjuder dig:

  • Attraktivt lönepaket
  • Betald utbildning
  • Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst
  • En modern och internationell arbetsmiljö
  • Vårt WebHEALTH program initiativ
  • Spanskt kontrakt med alla förmåner

Dina kvalifikationer:

  • Du talar och skriver svenska flytande
  • Du både talar och skriver engelska på en mycket god nivå då det är vårt koncernspråk
  • Du har erfarenhet av GDS
  • Du har erfarenhet inom resebranschen
  • Du har kunskap om e-biljetter
  • Du är van att arbeta dagligen med MS Office / Teams.
  • Du har en bra kommunikations- och lyssningsförmåga
  • Du är lösningsorienterad
  • Du är positiv och motiverad som person

Är du den vi letar efter?

Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV (på engelska) med dina erfarenheter och färdigheter idag.

Observera att du kommer att behöva genomföra ett kort test på Amadeus som det första steget i rekryteringsprocessen.

START: 17.02.2021

LOCATION: Malaga

EMPLOYMENT TYPE: Full-time, 39 hours per week.

LAST DATE FOR APPLICATIONS: 01.02.2021

Detta är en jobbannons med titeln ">AE03FEBMMXAGP/ASK -Nystart i soliga Malaga?" hos företaget Webhelp Sweden AB och publicerades på workey.se den 13 januari 2021 klockan 14:38.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey