• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta med intern säljsupport? Har du en vana att navigera och arbeta i större affärssystem? Nu söker vi en innesäljare till vår kunds backoffice-avdelning.

Vår kund Setra har en spännande resa framför sig där du får möjlighet att vara med och påverka och utvecklas tillsammans med dem. Setra arbetar med ett grönt byggmaterial som bidrar till en mer hållbar miljö och framtid. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden

I rollen som innesäljare  kommer du att arbeta operativt med säljsupport, fakturering och bokning av logistik m.m. Rollen innefattar att arbeta i ett brett kontaktnät och stor del av arbetet sker per telefon och mail. 

Arbetstider

Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod.

Kvalifikationer

Du har en eftergymnasial utbildning samt har flera års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda datakunskaper är ett krav. Som person är du drivande och förändringsbenägen. Du trivs i en miljö där förändringstakten är hög och du motiveras av att komma framåt i din och företagets utveckling. Du är kommunikativ och behärskar engelska och svenska i tal och skrift. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan

2021-01-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Linnea Nyström, konsultchef, 072-973 38 22 eller [email protected]

Om företaget

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Detta är en jobbannons med titeln "Innesäljare till Setra i Långshyttan" hos företaget Randstad AB och publicerades på workey.se den 4 januari 2021 klockan 16:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey