• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Denna tjänst erbjuder dig en plats i en flexibel och prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla och högt engagemang. Här får du möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar. Med rätt inställning och vilja kan du gå hur långt som helst på Tele2! Om detta är intressant för dig, sök idag då vi rekryterar löpande!

OM TJÄNSTEN
Tele2 är ett av de ledande telekombolagen vi har och innefattar idag varumärkena Tele2, Comviq, Com Hem, Com Hem Play, Penny och Boxer vilka erbjuder mobiltelefoni, bredband, TV och playtjänster. Det som kännetecknar Tele2 är att de utmanar marknaden och sina konkurrenter, men framförallt sig själva. Deras mål är att skapa de smartaste tjänsterna och produkterna vilket därmed bidrar till ett samhälle med obegränsade möjligheter. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet.

Du erbjuds

* Ett arbete i en kreativ och flexibel arbetsmiljö
* En kultur där lagarbete och inkludering leder vägen framåt
* En möjlighet att påverka ditt arbete
* Möjlighet att växa i rollen samt stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Service Manager inom Open Networks blir du en del av ett jämnställt team med hög mångfald. Teamet består av åtta medarbetare med olika inriktiningar som ansvarar för den dagliga driften inom området öppna nät. Gruppen arbetar nära produktledningen och säkerställer kvalitativ utrullning av nya varumärken och lanseringar inom sitt område. Tjänsten innefattar mycket kontakt med såväl interna som externa kontakter.

Du kommer till exempel att:
* Arbeta med driftuppföljning och kvalitetsövervakning mot stadsnät och kommunikationsoperatörer, som även innefattar att säkerställa att övriga kundinriktade funktioner får rutiner på plats
* Arbeta med nya utvecklingsprojekt
* Vara inblandad i att ta fram och driva systemutvecklingar och förbättringsarbeten mot andra team och grupperingar

VI SÖKER DIG SOM
* Har en utbildning som högskole- eller civilingenjör med teknisk inriktning inom relevant område
* Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal samt skrift, då båda språken används i tjänsten

Det är meriterande om du:
* Har arbetat inom telekombranschen/har goda kunskaper om telekom sedan tidigare

Som person är du:
* Kommunikativ
* Serviceinriktad
* Analytisk

Övrig information

* Start: januari/februari 2021
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda möjligheter till förlängning och överrekrytering
* Placering: Kista, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Tele2 önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Tele2 ska vara den integrerade utmanaren som erbjuder snabb uppkoppling, data och videoinnehåll – oavsett tid och plats. Ända sedan Tele2 grundades 1993 har vi fortsatt att utmana rådande normer och dammiga monopol. Idag möjliggör våra prisbelönta nätverk mobil- och fasttelefoni, bredband, datanät, TV, streaming och globala IoT-tjänster för miljontals kunder. Vi driver tillväxt genom kundnöjdhet och smarta kombinerade erbjudanden. Tele2 är sedan 1996 noterat på Nasdaq Stockholm.

Detta är en jobbannons med titeln "Junior Service Manager till Tele2" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 22 december 2020 klockan 00:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey