Om tjänsten
Detta är en proaktiv annons i syfte att hitta lämpliga kandidater till framtida uppdrag inom kundtjänst för tjänster i Östergötland, arbetsuppgifterna kommer därför variera beroende på uppdraget. I rollen som kundtjänstmedarebtare ligger fokus på att hjälpa kunder och ser till att de får professionel service, efterfrågad hjälp och att lösa uppkomna problem. Vanligt förekommande arbetsuggifter i rollen som kundtjänstmedarbetare är: 

• Besvara inkommande kundförfrågningar via telefon och mail
• Orderhantering
• Bidra till merförsäljning
• Ta emot bokningar och hantera fakturor
• Hantera returer och reklamationer
• Ta emot bokningar och hantera fakturor

Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad med en vilja att utvecklas professionellt. Att vara prestigelös och lösningsorienterad ses som positivt. Vidare ser vi att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet!

Vidare ser vi att du har minst gymnasiekompetens och att du gärna har erfarenhet av arbete med kundkontakter och service i kombination med administrativa arbetsuppgifter. Du känner dig trygg med att använda telefon och dator som arbetsverktyg. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika progam. 

Viktigt för tjänsten är:
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i office-paketet
- Tidigare erfarenhet av kundservice, kundtjänst, administration eller säljroll

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare, Sofia Gillberg: [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänst, kundservice, backofficemedarbetare, innesäljare, administration, Linköping, Norrköping, Adecco

Detta är en jobbannons med titeln "Kundtjänst för framtida uppdrag" hos företaget Adecco Sweden AB och publicerades på workey.se den 26 maj 2023 klockan 15:24.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey