Är du studerande och söker ett givande och socialt extrajobb vid sidan av studierna? Då kan uppdraget som Office Coordinator hos Syncron vara något för dig. I rollen kommer du ansvara för att kontoret är i fint skick samt att alla medarbetare får en god service. Vi söker därför dig som är serviceinriktad och har en förmåga att ta egna initiativ - låter detta som dig? Ansök då tjänsten redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Syncron är ett globalt techbolag som utvecklar och säljer världsledande SaaS-lösningar inom service och marknad till välkända bolag inom tillverkningsbranschen. För Syncrons räkning söker vi nu en Office Coordinator på deltid som kommer att ansvara för att huvudkontoret i cetrala Stockholm är i fint skick och ser välkomnande ut men även för att kontorets medarbetare får en god service.

Vi söker dig som kan börja i slutet februari/början mars och som har möjlighet att arbeta cirka 10-15 timmar i veckan där du ges en stor flexibilitet vid val av arbetstider. Uppdraget förväntas sträcka sig minst 6 månader och det finns goda chanser till förlängning.

Du erbjuds

* Ett meriterande extrajobb att kombinera vid sidan om studierna
* Ett kontaktnät på ett branschledande, globalt techbolag
* Goda erfarenheter av arbete bestående av service och administration
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Office Coordinator kommer du bland annat annat att:

* Ordna frukost samt ansvara för matbeställningar och påfyllning av varor
* Hantera post och fakturor
* Vara kontaktperson gentemot kontorets fastighetsägare
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial
* Hantera passerbrickor och larmkoder
* Ansvara för att det ser fint och välkomnande ut på kontorets allmänna ytor
* Stötta vid olika events, t ex vid AW:s, större möten och liknande
* Kommunicera kontorsrelaterad information till anställda

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på minst 50% på högskola eller universitet
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av service och/eller administration
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då intern och extern kommunikation sker på båda språken

Vi ser det som meriterande om du:

* Har tidigare erfarenhet av en liknande roll som Office Coordinator/receptionist

För detta konsultuppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad och initiativtagande. Du brinner för att ge god service och har en god känsla för administration och struktur. Vidare ser du dig själv som en prestigelös och flexibel person som har lätt för att driva på ditt eget arbete framåt.

Övrig information

* Start: Februari/Mars
* Omfattning: Deltid, 10-15 h/vecka
* Placering: Norrmalm
* Långsiktighet: 6 månader med god chans till förlängning

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du veta mer om Syncron? Klicka här!

Detta är en jobbannons med titeln "Office Coordinator på deltid till techbolaget Syncron" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 26 januari 2023 klockan 00:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey