• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Nordhem Värme AB är ett dynamiskt familjeföretag med huvudkontor och lager i Särö. Vi designar och utvecklar badrumsprodukter för badrum som skiljer sig från mängden. Vi expanderar och är ett framåtsträvande företag med känt varumärke inom vår bransch. Vi driver två varumärken, Nordhem och StudioNord där StudioNord riktar sig mot e-hanel med ett separat sortiment och erbjudande. Vi älskar det vi jobbar med och hos oss litar vi på varandra. Vi är 18 anställda och omsätter 55-65 milj. Vi har just flyttat till egna nybyggda lokaler i Särö utmed 158:an. Här bor vi in oss just nu och njuter av allt det nya!

Du som person har en förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig och bidra till att skapa goda relationer. Du har hög känsla för service och arbetar effektivt även under stress. Du är också noggrann, utåtriktad och känner stort engagemang för ditt arbete. Du inger förtroende och är mån om att ge ett gott intryck av företaget du representerar samt lyssnar in kundens behov.

Har du dessutom en administrativ erfarenhet, samt lätt för att lära dig saker inom teknik (VVS, el och bygg) och/eller ekonomi är det meriterande. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd.

För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget.

Vill du arbeta med förstklassig service och kundvård? En stor del av Nordhems framgång har legat i vår höga service mot kunden.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att fungera som företagets röst utåt med att besvara inkommande samtal, mejl och chattar med bästa tänkbara service. Du svarar på produktfrågor, tekniska frågor (främst inom VVS, El och bygg relaterat till våra produkter), fakturafrågor, reklamationsfrågor och kampanjer. Du kommer även hantera orderinläggning, uppföljning och returhantering.

Det är viktigt att du är van, trygg och snabb med att jobba digitalt då en del av vår kundtjänst hanteras via vår chattfunktion på våra hemsidor.

De du servar är företagets återförsäljare men även slutkunder.

Arbetet är på heltid och arbetstiderna är dagtid.

Tjänsten är på 100%.


Vi gör urval och intervjuer löpande så skicka in ansökan så snart du kan.

Detta är en jobbannons med titeln "Nordhem söker Kundtjänstmedarbetare/ Teknisk Support - Särö" hos företaget Nordhem Värme AB och publicerades på workey.se den 18 november 2020 klockan 15:19.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey