Vi söker just nu för vår kunds räkning, en utåtriktad och analytisk administrativ koordinator! Som administrativ koordinator har du en bred och varierande roll där den röda tråden är att stötta företagets intern service-avdelning. Gillar du ordning, struktur och analys så är detta rätt roll för dig! Varmt välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Som administrativ koordinator kommer du att spela en viktig roll för företagets intern service-avdelning, vilka ansvarar för att ge service till företaget i stort och den interna infrastrukturen på företaget. Du kommer att tillhöra ett team på cirka 10 personer som tillsammans ansvarar för olika delar av den interna servicen. Teamet har stark sammanhållning och hjälper varandra vid behov, men jobbar till största del självständigt med tydliga ansvarsområden.

I denna roll erbjuds du möjligheten att jobba i en organisation som gör stor samhällsnytta och som bidrar till goda boenden över hela Sverige. Företaget befinner sig i en expansionsfas där mycket händer och är på gång, och här kommer du få möjligheten att vara med på deras resa.

Du erbjuds

* En utvecklande arbetsplats och roll
* En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter där den röda tråden kommer vara att koordinera olika uppgifter kopplade till intern service på företaget.

* Se över och kontrollera interna rutiner och kostnader
* Sätta interna rutiner och strukturer
* Sammanställa material och information i excel
* Skriva manualer och dokument
* Söka och leta relevant information

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har

* Minst 2 års erfarenhet av en administrativ och/eller koordinerande roll
* Goda kunskaper i Office-paketet, speciellt i Excel
* Talar och skriver flytande svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du

* Har tidigare erfarenhet av en liknande roll
* Har erfarenhet inom ekonomi, gärna fakturering
* Är duktig med siffror

Som person är du

För att lyckas och trivas i denna roll ser vi att du är framåtlutad, driven, självgående och initiativtagande som person. Du är öppensinnad och prestigelös i allt du tar dig an på jobbet och har inga problem med att hoppa in där det behövs.

Vidare ser vi att du är en analytisk person som är duktig på att granska och se över information.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Övrig information

* Start: Omgående, så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kungsholmen

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör till välkänt fastighetsbolag!" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 25 november 2022 klockan 00:02.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey