• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 11 000 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 526 miljoner euro under 2019 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.

Vi erbjuder en fantastisk möjlighet för dig som får energi av att leda människor, brinner för ett kundmöte i världsklass och har ett naturligt driv att få saker att hända!

Vad gör Visma Spcs?  
Vår passion är att förverkliga företagandet och det gör vi  genom att erbjuda professionella systemstöd inom allt från bokföring och fakturering till lönehantering, bokslut och skatter.  

På enheten Customer Success jobbar vi som rådgivare till våra kunder. Vi guidar, hjälper och säkerställer att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt program. Vi har också ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler. Våra kunder är allt från det nystartade lilla företaget till större professionella redovisningsbyråer. 

Vad innebär rollen som Team Manager?

Ditt uppdrag hos oss blir att leda och driva teamet i Malmö mot effektiva arbetssätt, hög kundnöjdhet och behovsanpassad försäljning.  I uppdraget ingår personalansvar för en grupp som idag består av 15 medarbetare. Förutom ansvar för att dina medarbetare ska trivas och må bra, har du har även ansvar för att teamet når uppsatta mål gällande effektivitet, kundnöjdhet och försäljning.

Vem är du?
Du har det givetvis i dig, det där prestigelösa, professionella ledarskapet som gör skillnad på riktigt! Du har förmågan att utveckla andra genom coachning och får energi av att se dina medarbetare utvecklas.

Du är grym på att skapa en trygg och stabil arbetsmiljö som främjar medarbetarnas trivsel och laganda.

Genom din professionella framtoning och attityd ger du teamet en tydlig riktning och motivation att hålla fokus på målen ni ska uppnå. I och med att du är trygg i dig själv uppmärksammar du andras positiva insatser, men räds inte att även hantera de gånger när mål och förväntningar inte uppfylls.

Det ligger naturligt för dig att arbeta systematiskt. Du planerar gärna i förväg och fördelar resurser på ett effektivt sätt.  Men du gillar också när du får input från ditt team som kan bidra till förändring och nya arbetssätt.

Det är till fördel om du sen tidigare har:

- Arbetat med support och service, gärna i en liknande befattning

- Erfarenhet av kundmötet och försäljning via telefon eller chat

Men framförallt har du ambitionen att vara en ledare i världsklass!

Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare på en av Sveriges mest spännande arbetsplatser. Vi lever efter vår people approach som innebär att vi vill ge våra medarbetare alla förutsättningar för att kunna utvecklas hos oss. Vi har en schysst personalpolitik. Vi arbetar aktivt med friskvård och erbjuder en modern och stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till inflytande.

Ansökan
Vi vill att du gör din ansökan senast 22:e november. I ansökan vill vi att du bifogar ett uppdaterat CV tillsammans med ett personligt brev. Vi vill att ditt personliga brev innehåller:

Varför du söker tjänsten

En beskrivning av den mest utmanande uppgiften du ställts inför som ledare och hur du angrep situationen 

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]

Detta är en jobbannons med titeln "Visma söker Team Manager till Customer Success" hos företaget Visma Software AB och publicerades på workey.se den 5 november 2020 klockan 17:10.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey