• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en receptionist med erfarnenhet från SharePoint. Företaget sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm, innanför tullarna. Detta är ett uppdrag på cirka 12 månader med stora möjligheter till rekrytering. Under uppdragstiden kommer du att vara anställd via oss på Avanzera. Vi erbjuder fast månadslön, betald semester samt friskvårsbidrag.
Som receptionist kommer du att få möjligheten till att arbeta i en bred roll och där du kommer att ha möjlighet att utveckla både dig själv och rollen i stort. Du tillsammans med en annan kollega kommer ansvara för receptionen.
Arbetstider: 08.00 – 17.00.

Arbetsuppgifter:
Du kommer bland annat arbeta med:

- Ha det yttersta ansvaret till en välfungerande och representativ reception
- Planera inför och implementera nya policys och rutiner
- Ta emot besökare och svara i telefon och mail
- Vara kontaktperson för externa kontakter såsom hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd m.fl.
- På sikt arbeta med schemaläggning, admin och ekonomi

Din bakgrund:
Vi söker dig som har 1 - 2 års errfarenhet av rollen som receptionist. Du är en god administratör som tycker om struktur och flöden. Erfarnenhet från SharePoint krävs för att du ska trivas i denna roll samt goda kunskaper i Officepaketet.

Som person är du ödmjuk, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande med härlig energi. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Sök redan idag!
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 08-545 28 308 eller [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på http://www.avanzera.se

Detta är en jobbannons med titeln "Avanzera söker receptionist med kunskaper i SharePoint!" hos företaget Avanzera AB och publicerades på workey.se den 20 oktober 2020 klockan 19:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey