• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

För omgående behov söker vi nu en administratör för ett långsiktigt uppdrag till vår kund i centrala Göteborg. Har du 1-3 års erfarenhet av administration och älskar kombinationen av självständigt arbete och att hjälpa andra, samtidigt som du är van att arbeta i Excel? Då kan det vara dig vi söker. Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att:
• Administrera och uppdatera dataregister
• Orderläggning
• Exportera data från Excel in i kundens affärssystem

Din profil
För att passa i rollen som administratör krävs det att du har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter i 1-3 år. Du trivs med självständigt arbete samtidigt som det är mycket tvärfunktionellt arbete vilket ställer krav på att du är kommunikativ och har en förmåga att hjälpa andra. Du är flexibel och noggrann samtidigt som du trivs med att ta mycket eget ansvar och ser till att arbetet blir ordentligt utfört. Du har goda kunskaper i Excel och är van att arbeta i någon form av affärssystem. Slutligen talar och skriver du flytande svenska såväl som engelska.

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du inledningsvis vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör för omgående behov" hos företaget AB Effektiv Göteborg och publicerades på workey.se den 20 oktober 2020 klockan 18:41.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey