Har du en passion för service? Brinner du för att skapa kundmöten i världsklass genom att hitta lösningar utifrån varje kunds behov? Då är det dig vi söker!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Arbeta både händelsestyrt och proaktivt med våra kunder. Dina arbetsuppgifter är bland annat att identifiera och utveckla kundernas ekonomi, men även att arbeta med att hitta nya affärsmöjligheter.
- Vara Swedbanks ansiktet utåt och ge högsta service till våra kunder.
- Utvecklas i vårt duktiga team genom samarbete och där man delar med sig av kunskap och erfarenheter.
- Arbeta varierande arbetstider - dag, kväll och helg.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.

I denna roll behöver du:
- Hög servicenivå och digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att hjälpa kunder till digitala tjänster.
- Vara serviceinriktad, kvalitetsmedveten, affärsmässig samt lösningsorienterad, relationsskapande och ha lätt för samarbete.
- Ha ett uttalat intresse av att hantera privatärenden som omfattar information av finansiella produkter och ett genuint intresse för bank.
- Förmågan att snabbt kunna läsa av kundens totala behov och slussa när högre kompetens behövs.
- Kunna skapa förtroende i kundmötet.
- God förmåga till självledarskap där du har ett reflekterande förhållningssätt, initiativtagande och har en stark egen drivkraft och glädje till god prestation.

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
Gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Att vara en del av Swedbank Kundcenter innebär att du via telefon möter bankens kunder och hjälper dem i deras bankärenden och proaktivt arbetar för att utveckla affärsrelationen. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och bidrar med positiv energi. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra och som team strävar vi mot gemensamma mål där varje individuell prestation är viktig för att teamet ska nå framgång. Hos oss får du ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig i din utveckling." Ulrika Bergman och Lisa Isklint, dina framtida chefer

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-08-31.
Arbetsplats: Frösön

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Ulrika Bergman +47 70 618 72 67 & Lisa Isklint +46 72 230 43 23

SACO: Anna Hermansson +46 8 58 59 05 26

Finansförbundet: Louise Johansson +46 70 089 52 90

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Detta är en jobbannons med titeln "Kundrådgivare Service Privat Customer Management" hos företaget Swedbank AB och publicerades på workey.se den 25 maj 2022 klockan 12:19.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey