Vi har nu fått äran att hjälpa vår kund att rekrytera ytterligare medarbetare till huvudkontoret i Hjorthagen!

Start: Omgående eller när rätt kandidat är tillgänglig!

Längd: 6 - 9 månaders hyrrekrytering

Vår kund

Arbetsmiljön är väldigt öppen och mjuk. Grundarna av bolaget kommer från branschen och brinner för att kundernas bästa. Detta visar sig i ett starkt samhällsengagemang och att kunderna får service i högsta klass till en ärligt pris. Här är alla medarbetare stolta över sitt arbete och sin insats.

Vår kund är väldigt mån om alla medarbetare och förstår vad som krävs för att du långsiktigt ska kunna prestera på topp. Du får delvis arbeta på distans, med "frihet under ansvar".

Vår kund ligger i framkant i digitaliseringen och har i stort sett helt frigjort sig från fysiska dokument.

Din profil

Vi tror att du arbetat som ekonomiassistent eller redovisningsassistent i ca. 3 år och vill komma till en koncern med familjär stämning. Du vill vara med på en tillväxtresa tillsammans med kollegor som har samma prioriteringar. Som person är du transparant i din kommunikation och föredrar en arbetsmiljö med "högt i tak". Det är naturligt för dig att respektera alla dina kollegor. I rollen kommer du få hantera löpande redovisning för flera bolag och även få möjligheten att sköta lönehantering. Det är därför meriterande om du tidigare arbetat i en mindre koncern och även varit hjälplig vid lönekörningen.

Skallkrav:

- Minst 2 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete
- Varit behjälplig vid månadsbokslut

Meriterande:

- Självständigt hanterat månadsbokslut
- Erfarenhet från redovisningsbyrå
- Tidigare arbetat med löner

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Detta är en jobbannons med titeln "Redovisningsassistent till familjär Koncern i Stockholm" hos företaget Delta Consulting AB och publicerades på workey.se den 25 maj 2022 klockan 08:40.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey