• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vår kund är ledande inom träningslösningar och till en bred roll inom Customer Support söker vi en konsult för uppdrag på ca 50% i minst fyra månader.

Tjänsten

Vår kund genomför viss omstrukturering och behöver därför stärka upp inom Customer Support där du kommer stötta dina kollegor inom logistik, sälj och backoffice. Dina främsta arbetstuppgifter är bla. att:

- Ge alla kunder förstklassig support och hjälp främst via mail & telefon
- Sälja alla tjänster som företaget erbjuder
- Ansvara för fakturaunderlag
- Boka transporter
- Koordinera bolagets tekniker
- Uppföljning av kundleveranser

Vad förväntas av dig?

Vi tror att du är social och har förmågan att framgångsrikt snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna och växla mellan de olika uppgifterna. Vi tror att du är:

- punktlig och pålitlig
- positiv och har ett utåtriktat sätt
- skicklig på att samarbeta med övriga avdelningar
- duktig på att arbeta lugnt och effektivt även under stressiga förhållanden
- en person som trivs med att ge bästa service
- erfaren från att hantera logistikflöden
- mycket van it-användare
- skicklig på att utrycka dig på svenska och engelska

Då vår kund är i träningsbranschen tror vi att du är hälsosam och trivs i en aktiv miljö. Pratar och skriver du även finska är chansen stor till en anställning på heltid hos vår kund efter 4 månader. Rollen är placerad i Solna.

Intressant?

Ansök till oss snarast! Har du frågor är du välkommen att ringa på telefon 08-411 24 70

Detta är en jobbannons med titeln "Customer Support/Logistics - 50%" hos företaget Captica AB och publicerades på workey.se den 16 oktober 2020 klockan 10:14.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey