• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Fintech-branschen rullar på i vanlig ordning och växer trots omständigheterna. I rollen som Service Center Support får du möjligheten till en bred tjänst inom administration och service. Inga tidigare erfarenheter krävs utan bara att du är vass på engelska.

OM TJÄNSTEN
Merchant Admin Service är det operativa teamet som är specialiserat på handelskonfigurationer i vår kunds back-end-system. Målet är att säkerställa en smidig resa till kunderna genom att erbjuda exceptionell service.

Här kommer du att få strukturera upp och hantera data i vår kunds CRM-system. Även här behöver du ha ett analytiskt mindset och god struktur. För att mäta din analytiska förmåga så kommer du att få göra ett test som mäter den i processen.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårtkonsulterbjudande

Du erbjuds:

* Jobba på ett värderingsstyrt bolag som kryllar av engagerade medarbetare
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner som är mån om din utveckling på företaget

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer bland annat att få:

* Lägga in kunders information genom att konfigurera alla deras detaljer och ge dem
åtkomst till Merchant Portal
* Hantera administrativa uppgifter
* Kategorisera och föra in data i vår kunds CRM-system
* Agera som en go-to person och support internt för handelsrelaterade frågor

VI SÖKER DIG SOM
* Har god datorvana

* Är flytande i engelska

Som person är du nyfiken och prestigelös och trivs i breda roller med flera kontaktytor.
Du är även analytisk och har du även tidigare erfarenhet från arbete med stora mängder data så är detta meriterande. En del av de administrativa uppgifterna kan komma att vara monotona, så detta behöver också passa dig!

ÖVRIG INFORMATION

* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Placering: Söder
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Detta är en jobbannons med titeln "Engelsktalande service Support till Klarna" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 18 juni 2020 klockan 12:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey