• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Human Network är ett konsultföretag som genom förtroende och relationsskapande utvecklar människor och företag. Vi arbetar med företags- och personalrelaterade frågor som t.ex. rekrytering av personal m.m. Vi erbjuder även jobb- och karriärcoachning till arbetssökanden som är mellan två jobb. Vi har vårt kontor i Halmstad. Besök oss gärna på http://www.humannetwork.se.

.

Sedan 2010 säljer Trek Sweden AB, med kontor i Halmstad, cyklar och tillbehör till våra återförsäljare i Norden. Trek startades i USA år 1976 och huvudkontoret ligger i Waterloo, USA. Med närvaro över hela världen räknas Trek Bicycle Corporation till ett globalt ledande företag inom design och tillverkning av cyklar och tillbehör. Globalt har Trek vuxit ca 70% under ett årtionde och fortsätter växa. Kontoret i Sverige växer och behöver nu omgående stärka upp sin Customer Service avdelning i Halmstad med ett par norsktalande Customer Care Guides. Vi söker därför serviceinriktade personer som vill arbeta i en internationell miljö, som älskar cyklar och trivs med att arbeta i sportbranschen. Låter detta intressant? Läs mer om oss och våra produkter på http://www.trekbikes.com.

Arbetsuppgifter
Som Customer Care Guide i vårt team arbetar du dagligen med att bibehålla marknadens högsta servicenivå mot våra fasta återförsäljare i Norge och mot våra medarbetare. Du löser problem, du förenklar processer och sprider glädje. Detta gör du via våra interna datasystem, via telefon och mail.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta hand om löpande ordermottagning, kundsupport, försäljning och uppföljning, teknisk support, sköta reklamationsärenden, internsupport, interaktion med kunder, medarbetare och samarbetspartners i Norge men även internationellt. Övriga uppgifter kan förekomma, som att vara behjälplig vid event och andra kundaktiviteter. Vi erbjuder ett kreativt, spännande och omväxlande arbete för en driven person. 

Din profil
För att lyckas i rollen som norsktalande Customer Care Guide bör du ha adekvat erfarenhet av kundtjänstarbete mot norsktalande kunder. Du ska ha ett tekniskt intresse och har du ett cykelintresse eller erfarenhet från cykelbranschen ser vi det som extra meriterande. Du ser kundservice och gott bemötande som en självklarhet, både internt och med våra kunder i Norge. Personen vi söker ska motiveras av att ge våra kunder service i högsta klass. Du ska vara samarbetsvillig, prestigelös, noggrann och ha ett strukturerat arbetssätt. Andra personliga egenskaper som värdesätts högt är att du ska vara positiv, driven, ansvarsfull och engagerad. Vi förutsätter att du har en god datorvana och det är meriterande om du har erfarenhet från ett CRM- system. Eftersom det är ett arbete som präglas av mycket kontakt med både interna och externa partners behöver du vara en god kommunikatör, både på svenska och norska språket. Då vårt koncernspråk är engelska är det en förutsättning att du behärskar även detta i tal och skrift.

Anställningsform
Heltid. Vi tillämpar marknadsmässiga anställningsvillkor och individuell lönesättning. Tillsättning omgående.  
 
Ansökan
Detta är ett rekryteringsuppdrag där anställningen sker på Trek Sweden AB, men där rekryteringsföretaget Human Network sköter rekryteringsprocessen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsulten Sinisa Bozic, [email protected]. Ansök via http://www.humannetwork.se. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är den 28 juni. Alla erbjudanden om annonseringshjälp undanbedes.
 
Välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Norsktalande Customer Care Guides till Trek Sweden" hos företaget Human Network Sverige AB och publicerades på workey.se den 18 juni 2020 klockan 12:10.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey