• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Företaget är en attraktiv advokatbyrå med placering i centrala Malmö. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Arbetsuppgifter:

I rollen som First Impression Manager ansvarar du för receptionen och arbetar med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och presentabla. Mycket i det dagliga arbetet handlar om att säkerställa att informationsflödet och återkoppling delas omgående till alla involverade parter. Här koordinerar du även alla bokningar av konferensrum, resor och förberedelserna inför möten. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter som posthantering, inköp och andra leveranser såsom luncher/fika. Du hanterar felanmälan, har kontakt med berörda leverantörer och fastighetsägare, samt drivande vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent eller olika After Works.
Arbetet är på heltid och dina arbetstider är måndag till fredag mellan 08.00-17.00.

Profil:

• Något års erfarenhet från arbete där du levererat service i världsklass
• Grundläggande datorvana med Office-paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller som koordinator (starkt meriterande)

För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Nyckelfaktorn för att lyckas i rollen är den ansvarskänsla som du har för arbetsuppgifterna samt att förmågan att kunna prioritera det affärskritiska.

Övrig information:

Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV som är riktat mot den aktuella tjänsten.

Start: September
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, Kontorskoordinator, Office Coordinator, Office Manager, Service, Administration, Malmö, Kontorsreceptionist, Koordinator, Kontorsansvarig, Konsult

Detta är en jobbannons med titeln "Receptionist / Office Coordinator / First Impression Manager" hos företaget Bravura Sverige AB och publicerades på workey.se den 29 juni 2020 klockan 15:37.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey